6 Feb

Online beïnvloeden klanten

Verlopen

Wat hebben gedragspsychologie en neuromarketing in hemelsnaam te maken met ondernemen? Meer dan je misschien denkt, want het (online) beïnvloeden van potentiële klanten kan er zomaar eens voor zorgen dat zij ervoor kiezen om jouw product of dienst te kopen. Mag en kan dat? En hoe dan precies? Digitaal strateeg Wilco Verdoold vertelt je er meer over tijdens zijn workshop op 6 februari.

Mensen nemen elke dag beslissingen, we zijn continu bezig met keuzes maken. Soms doen we dat bewust, maar soms ook niet. Dat geldt ook voor producten die we aanschaffen of diensten waarvoor we betalen. Van de fles frisdrank die je kiest in de supermarkt tot de boekhouder die je inhuurt om jouw administratie op orde te brengen: dat zijn allemaal keuzes. Maar wat maakt nu dat je het ene product kiest en het andere niet? Dat kan smaak zijn, maar ook je brein heeft daarop invloed…

Het mooie is dat je als ondernemer invloed kunt uitoefenen op de (bewuste én onbewuste) keuzes van jouw potentiële klanten. Denk bijvoorbeeld aan de inrichting en uitstraling van je website! Wilco Verdoold gaat samen met jou aan de slag en leert je hoe jij met kleine online toepassingen kunt zorgen dat klanten sneller hun oog op jouw product of dienst laten vallen en kiezen voor jouw bedrijf.

Heb je daar wel oren naar? Meld je dan snel aan voor de workshop van Wilco, op maandag 6 februari om 16.00 uur in de Oranjekerk in Amsterdam. En blijf je daarna dan ook gezellig hangen voor de Groeiborrel van MKB-Amsterdam?

Het Digitaliseringsoffensief helpt mkb-bedrijven versneld te groeien met behulp van digitalisering. Een initiatief van Gemeente Amsterdam, MKB-Amsterdam, De Hogeschool van Amsterdam en Ready to Scale, mogelijk gemaakt door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat.

Online beïnvloeden klanten

6 februari
16:00 - 18:00
Oranjekerk in Amsterdam

Lijkt dit je interessant?

Bekijk ook

Vol Verlopen

Workshop naamsbekendheid

Wist je dat je met een sterk merk niet alleen klanten trekt

3 Apr
Vol Verlopen

Online concurrentieanalyse

Wil jij weten hoe jouw bedrijf online presenteert ten opzichte van de

6 Feb
Verlopen

Online beïnvloeden klanten

Wat hebben gedragspsychologie en neuromarketing in hemelsnaam te maken met ondernemen? Meer

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

Meld je aan