Online beïnvloeden
Evenement

Online beïnvloeden

Marcia Appels
Marcia Appels

Online beïnvloeden: meer online resultaat door het toepassen van gedragspyschychologie en neuromarketing. 

Mensen nemen dagelijks veel beslissingen. Sommige bewust, maar ook veel onbewust. Van het kiezen van je bankier tot het al dan niet kopen van alcoholvrij bier. Vandaag de dag weten we steeds meer over de werking van het brein. Kan en mag je deze kennis ook toepassen om je klanten te beïnvloeden? 

Tijdens de sessie van 6 februari neemt Wilco Verdoold je mee in een praktische en interactieve sessie over online beïnvloeden. 
- Hoe zorg je ervoor dat mensen (ook) online voor je kiezen?
- Welke online verbeteringen kan je doorvoeren om meer resultaat te behalen?
- Hoe kan je als mkb'er profiteren van de inzichten van organisaties van Coolblue, bol.com en Booking.com?

Je kunt de inzichten van deze training ook gebruiken om je eigen beslissingen te verbeteren en meer weerstand te bieden aan de (online) verleidingen van anderen.

Om 17:00 uur begint in de aansluitende ruimte de MKB Groeiborrel, deze keer voor het eerst met de uitreiking van het digitale Product van de Maand. Je bent van harte uitgenodigd!