e-mail  marketing

Zelf met e-mail marketing starten, hoe doe ik dat?

Tessa Welmers

E-mail is een zeer effectief marketingkanaal. Je kunt het bijv. gebruiken voor het genereren van leads, het activeren van nieuwe of bestaande klanten, voor het creëren van loyale klanten. Word geïnspireerd door een aantal voorbeelden uit de praktijk.

Maar hoe zet je een e-mail campagne op? Hoe pak je dit aan? Daarnaast krijg je in de workshop praktische tips, zoals dat het belangrijk is om de onderwerpregel van een e-mail te personaliseren om er voor te zorgen dat de e-mail wordt geopend. "Linda, we hebben een interessante aanbieding voor jou" werkt beter dan een algemene tekst. In de workshop krijg je nog veel meer tips, zoals met welke (gratis) tool je een e-mail of nieuwsbrief kunt ontwerpen,  hoe je (potentiële) afnemers kan overhalen om zich in te schrijven, wat een nieuwsbrief aantrekkelijk maakt om te openen/lezen en door te klikken, en waar je benodigde informatie voor gebruik van de gratis tool en andere praktische informatie met betrekking tot e-mail marketing kan vinden.

Cindy Rip is docent, consultant, mentor en examinator Digital Marketing bij de Hogeschool van Amsterdam. Haar specialiteit is online marketing.

Na de workshop ben je van harte welkom bij de MKB Groeiborrel die aansluitend op de zelfde locatie plaatsvindt.