Wist je dat je met een sterk merk niet alleen klanten trekt die voor jou kiezen, maar juist ook loyalere klanten krijgt? En dat die klanten hun positieve ervaringen zullen delen met hun omgeving? Het inzetten van (online) branding is daarom belangrijk en draagt bij aan je (online) merkbekendheid. Met een sterk merk weet je doelgroep waar je bedrijf voor staat en welke beloftes je waarmaakt. (Online) een merk opbouwen kost tijd, maar als het lukt dan draagt het bij aan een hoger marktaandeel en betere marges. 

Je leert in deze workshop hoe je het creëren van jouw naamsbekendheid aanpakt en waar je goed op moet letten. Ook krijg je tips voor het maken van je eerste socialpost die de naam van jouw bedrijf online zal vestigen.  Michel Penterman, directeur van Boeren van Amstel vertelt jou over het succesverhaal van diverse lokale boerenbedrijven uit de omgeving Amstelland. Door gezamenlijke marketing van deze lokale boeren hebben ze namelijk flink naam gemaakt! 

 

Ria van Kempen is docent Commerciële Economie bij de Hogeschool van Amsterdam. Customer Experience en merkstrategie zijn Ria’s expertises en met haar bedrijf Demarrage werkt zij voor opdrachtgevers aan een crossmediale merkaanpak, customer journey en online strategie.