Een frisse uitstraling, beter vindbaar in Google én meer online afspraken. Voor Teeling Optiek in Amsterdam was het moment daar om de website aan te pakken. Toen eigenaar Hizkia van Buiten hoorde over de digitaliseringsvoucher van het Digitaliseringsoffensief, viel alles op z’n plek.
“Onze website was echt verouderd. We wilden niet alleen een nieuwe look & feel, maar ook zorgen dat we beter vindbaar werden online,” vertelt Hizkia. Met de voucher, die ondernemers tot € 1.000 geeft voor digitale verbeteringen, kreeg het plan direct een duw in de juiste richting.
Makkelijker navigeren, meer afspraken
De vernieuwde website is inmiddels live en het verschil is goed merkbaar. “Klanten reageren positief. De site is overzichtelijker en we kunnen makkelijker nieuwe content plaatsen. Sinds de lancering zien we meer bezoekers op de site en worden er meer afspraken gemaakt via onze online agenda,” zegt Hizkia. ‘De voucher hielp me over de streep’
Voor ondernemers die nog twijfelen over digitaliseren, heeft hij een duidelijke boodschap: “De voucher heeft me echt over de streep geholpen. Het is een mooie steun in de rug om als ondernemer net dat stapje te zetten. Als je nadenkt over een digitale verbetering van je bedrijf, zou ik zeggen: maak er gebruik van!”
“Hizkia laat zien hoe een digitale investering je bedrijf direct vooruit kan helpen,” zegt Marcia Appels, communicatiemanager van het Digitaliseringsoffensief. “Het kan net dat duwtje zijn dat je als ondernemer nodig hebt.”
Ook gebruik maken van de voucher?
Kijk op digitaliseringsoffensief.nl en ontdek hoe jij als ondernemer tot € 1.000 kunt krijgen voor jouw digitale plannen. Klik hier voor meer informatie: https://digitaliseringsoffensief.nl/ons-aanbod/voucher/