Gisteravond vond de prijsuitreiking voor het allerlaatste digitale Product van de Maand plaats in de Amsterdamse Oranjekerk. Het was weer een gezellige borrel, iedereen bedankt voor je komst! Maar wie ging er met de winst vandoor? We laten je niet langer in spanning…

Ook deze maand werd het Product van de Maand een dubbelklapper: er zijn namelijk niet één maar twee publieksprijzen uitgereikt! Die zijn in de wacht gesleept door Tradesnest en Typetone. Beide winnaars waren verrast en vereerd door de winst. Van harte gefeliciteerd!

Op het B2B-platform van Tradesnest zie je in welk gebied een potentiële distributeur van jouw product werkt, in welk netwerk deze producten aanbiedt en wat voor soort producten hij allemaal verkoopt. Ook biedt het platform ondernemers de mogelijkheid om direct contact te leggen met zo’n distributeur, waardoor duurzame samenwerkingen gemakkelijk tot stand kunnen komen! Zo help je jouw bedrijf én jouw product in naar meer business.

De schrijftool van Typetone werkt iedere dag aan AI-gegenereerde teksten die de juiste tone of voice van jouw bedrijf feilloos weten uit te dragen. Hoewel het bedrijf grote klanten kent zoals HEMA en en Adyen richt het zich juist ook op de mkb’er! En ook handig: de teksten die Typetone genereert kunnen in één keer worden doorgeplaatst op al jouw social mediakanalen.

Workshop ‘Meer Leads en Omzet met Social Media’

Voorafgaand aan de prijsuitreiking was er gister ook de laatste workshop van het Digitaliseringsoffensief. Branding-expert Ria van Kempen leerde de aanwezigen hoe zij meer leads en omzet kunnen genereren door middel van de inzet van sociale media en daarmee hun concurrentie een stapje voor kunnen blijven. Ria, bedankt voor het delen van je kennis!

Voorlopig was dit dus de aller-allerlaatste prijsuitreiking en workshop vanuit het Digitaliseringsoffensief, maar als er nieuws is vind je dat op deze kanalen. Houd die dus goed in de gaten en hopelijk zien we je binnenkort.